Πιστεύουμε ότι οι επιχειρήσεις είναι ενεργό κομμάτι της σύγχρονης κοινωνίας και οικονομίας. Απασχολούν εκατομμύρια συμπολίτες μας και επηρεάζουν σημαντικά το «φυσικό κεφάλαιο» του πλανήτη και τον τρόπο με τον οποίο το αξιοποιούμε.
Γι αυτό τον λόγο θέλουμε κοντά μας εταιρίες «ηγέτες» στον χώρο τους που να μπορούν να αναπαράγουν τα μηνύματά μας και να επιδιώκουν την αλλαγή στους εργαζόμενους, συνεργάτες και καταναλωτές τους.
Οι βασικές αρχές συνεργασίας μας με επιχειρήσεις είναι οι εξής:
- Διαφάνεια
- Μετρήσιμα αποτελέσματα
- Δικαίωμα διαφωνίας
Τα κριτήριά μας
Λαμβάνουμε χορηγίες από εταιρίες, υπό ένα αυστηρό πλαίσιο κριτηρίων και αρχών:
Οι χορηγικές σχέσεις με επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται μεταξύ άλλων σε τομείς όπως καπνοβιομηχανία, πυρηνική ενέργεια και αμυντική βιομηχανία, απαγορεύονται ρητά από τους εσωτερικούς κανονισμούς και διαδικασίες της οργάνωσης.
Κατά κανόνα επιλέγουμε επιχειρήσεις, οι οποίες πληρούν κριτήρια εταιρικής υπευθυνότητας, δικαιωμάτων εργαζομένων, συμμόρφωσης με το κανονιστικό και νομοθετικό πλαίσιο κ.α.
Επιλέγουμε επίσης επιχειρήσεις, οι οποίες διατηρούν διεθνείς συνεργασίες μέσω του παγκόσμιου δικτύου μας.
Η πιθανότητα εμπλοκής μας σε οποιαδήποτε μορφή συνεργασίας με επιχειρήσεις αναλύεται διεξοδικά και από αρμόδια κλιμάκια του διεθνούς WWF.
Σε κάθε πλαίσιο χορηγικής σχέσης διασφαλίζουμε την απρόσκοπτη τέλεση των καθηκόντων μας, χωρίς να διακυβεύεται η αξιοπιστία, η οικονομική ανεξαρτησία και το δικαίωμά μας να ασκούμε ανοιχτή κριτική.
Για λόγους οικονομικής ασφάλειας και ανεξαρτησίας, προσπαθούμε να διασφαλίζουμε διασπορά στις χορηγίες, έτσι ώστε να αποφεύγουμε κάθε πιθανή χορηγική εξάρτηση από συγκεκριμένους επιχειρηματικούς κλάδους.
Παρακολουθούμε στενά τα πεπραγμένα κάθε επιχείρησης με την οποία συνεργαζόμαστε και δεν διστάζουμε, εάν αυτό κριθεί αναγκαίο, να προβούμε σε διακοπή της συνεργασίας, γεγονός το οποίο έχει ήδη συμβεί στο παρελθόν.
Επιδιώκουμε, όπου αυτό καθίσταται δυνατόν, να διευρύνουμε το πλαίσιο μιας χορηγικής συνεργασίας σε ζητήματα βιώσιμων πρακτικών και λειτουργιών του εκάστοτε χορηγού.
Υπεύθυνη εταιρικών συνεργασιών:
Σοφία Κουκουλάκη, Αυτή η διεύθυνση Email προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε., 2103314893
Εταιρικές συνεργασίες για το 2016
ΑΒ Βασιλόπουλος Στο πλαίσιο του προγράμματος του WWF Ελλάς για μια «Υπεύθυνη Αλιεία», η περιβαλλοντική οργάνωση και η ΑΒ Βασιλόπουλος, σε συνεργασία με τους αλιείς γριγρί της Καβάλας, την εταιρία εμπορίας ψαριών «Μανιός» και το Ινστιτούτο Αλιευτικής Έρευνας (ΙΝΑΛΕ), ξεκίνησαν για πρώτη φορά στην Ελλάδα και τη Μεσόγειο ένα πρόγραμμα βελτίωσης βιωσιμότητας στόλου. Στόχος της πρωτοποριακής αυτής συνέργειας είναι η επίτευξη βιωσιμότητας του στόλου γριγρί της Καβάλας που αλιεύει γαύρο και σαρδέλα, σύμφωνα με τα πρότυπα της οικολογικής πιστοποίησης αλιείας Marine Stewardship Council (MSC). Το συγκεκριμένο πρόγραμμα είναι αποτέλεσμα μίας συνεργασίας του WWF Ελλάς με την ΑΒ Βασιλόπουλος από το 2011, σχετικά με την αξιολόγηση των αλιευμάτων που προμηθεύεται η αλυσίδα και την ανάπτυξη στρατηγικής για τη βιωσιμότητά τους. |
ΑΒ Βασιλόπουλος Oι επιπτώσεις του κλάδου της υδατοκαλλιέργειας που αναπτύσσεται ραγδαία στους πληθυσμούς των ψαριών, τα θαλάσσια οικοσυστήματα, την ποιότητα του νερού και την κοινωνία μπορεί να είναι σημαντικά και μετρήσιμα μειωμένες, όταν εφαρμόζονται υπεύθυνες πρακτικές. H AB Βασιλόπουλος και το WWF Ελλάς στο πλαίσιο της συνεργασίας τους προκειμένου η αλυσίδα σούπερ μάρκετ να διαχειρίζεται υπεύθυνα τις προμήθειές της σε προϊόντα υδατοκαλλιέργειας, μαζί με την ΝΗΡΕΥΣ Α.Ε, ξεκινούν την υλοποίηση ενός προγράμματος που έχει σαν στόχο την περαιτέρω βελτίωση των πρακτικών διαχείρισης τριών μονάδων ιχθυοκαλλιέργειας τσιπούρας και λαβρακιού του Νηρέα στο Αλιβέρι, τον Αστακό και την Ναύπακτο. Το πρόγραμμα αυτό υλοποιείται με βάση τα πρότυπα της υπεύθυνης υδατοκαλλιέργειας που έχει αναπτύξει για άλλα εκτρεφόμενα είδη ο ανεξάρτητος διεθνής οργανισμός Aquaculture Stewardship Council (ASC), και θα είναι προσαρμοσμένο στις απαιτήσεις των μεσογειακών ειδών. Η πρώτη φάση της συνεργασίας που ολοκληρώθηκε το 2014, εστίαζε στην αξιολόγηση και κατηγοριοποίηση των εισαγόμενων και εγχώριων προμηθειών υδατοκαλλιέργειας της ΑΒ, αλλά και στην ανάπτυξη ενός σχεδίου δράσης για την υπεύθυνη ιχθυοκαλλιέργεια τσιπούρας και λαβρακιού στην Ελλάδα |
Andriaki Shipping LTD Η Άνδρος είναι ένα νησί με πλούσια βιοποικιλότητα και ιδιαίτερα οικολογικά χαρακτηριστικά. Όμως το φυσικό της περιβάλλον βρίσκεται υπό διαρκή πίεση. Κύρια αιτία οι επαναλαμβανόμενες δασικές πυρκαγιές! Τα τελευταία 12 χρόνια έχουν ξεσπάσει στο νησί περισσότερες από 110 πυρκαγιές με αποτέλεσμα να καεί το 30% της συνολικής του έκτασης! Τον Απρίλιο του 2016 το WWF Ελλάς σε συνεργασία με το Σύλλογο Εθελοντών Δασοπυροσβεστών Άνδρου και άλλους φορείς του νησιού ξεκίνησε μία πιλοτική τοπική εκστρατεία πρόληψης των δασικών πυρκαγιών με στόχο την ευαισθητοποίηση της τοπικής κοινωνίας και την εμπλοκή τοπικών κοινωνικών φορέων, μέσω δράσεων ενημέρωσης και διάχυσης. Το πρόγραμμα υλοποιείται με την ευγενική υποστήριξη της ναυτιλιακής εταιρείας Andriaki Shipping |
Αυγά Βλαχάκη Με την επικοινωνία αυτού του μηνύματος «Μια φυσική συμμαχία» και την οικονομική τους συνεισφορά από το 2004 τα Αυγά Βλαχάκη βοηθούν το WWF Ελλάς στην ευαισθητοποίηση του κοινού και την ενημέρωση σχετικά με τις βιολογικές πρακτικές τις οποίες ακολουθούν στην παραγωγή τους. |
Coca Cola Τρία Έψιλον Η Κρήτη και η Λέσβος φιλοξενούν περισσότερους από 280 από τους συνολικά 806 υγρότοπους που έχει απογράψει το WWF Ελλάς μέσα από το πρόγραμμα «Προστασία των Νησιωτικών Υγρότοπων της Ελλάδας». Το 2011, με την υποστήριξη του Συστήματος της Coca-Cola στην Ελλάδα (Coca-Cola Τρία Έψιλον και Coca-Cola Hellas) στo πλαίσιo του περιβαλλοντικού προγράμματος «Αποστολή Νερό», το WWF Ελλάς, ξεκίνησε τη δημιουργία ενός δυναμικού δικτύου εθελοντών στην Κρήτη, Πάρο και Λέσβο, συμβάλλοντας στην ευαισθητοποίηση και την κινητοποίηση φορέων και πολιτών σχετικά με την οικολογική, κοινωνική και οικονομική σημασία των υγροτόπων. To πρόγραμμα που ολοκληρώνεται το 2017, έχει ενημερώσει περισσότερους από 20.000 ενήλικες και παιδιά για την αξία των υγρότοπων, έχει συνδεθεί με τοπικούς φορείς και συλλογικότητες κινητοποιώντας δημόσιους λειτουργούς, τοπικές ΜΚΟ και ευρύ κοινό. Η παρακολούθηση 1.400 εκταρίων υγροτοπικών περιοχών έχει αναδείξει περιπτώσεις υποβάθμισης και έχει βοηθήσει την τοπική αυτοδιοίκηση να αναλάβει δράσεις αποκατάστασης. H ευαισθητοποίηση της τοπικής κοινωνίας έχει λειτουργήσει πολλές φορές ως βασικός μοχλός πίεσης για την προστασία των υγρότοπων. |
Eurobank Cards H Eurobank και το WWF Ελλάς δημιούργησαν την πρώτη «πράσινη» κάρτα, που υποστηρίζει ενεργά το περιβάλλον. Από το 2001 μέχρι σήμερα η WWF Eurobank Visa έχει αποδώσει περισσότερα από 1.500.000€ στο WWF Ελλάς, ενώ έχουν εκδοθεί πάνω από 140.000 κάρτες. Για κάθε νέα έκδοση κάρτας η Eurobank αποδίδει στο WWF Ελλάς 3€, ενώ για κάθε ανανέωση 1,5€. Αν μάλιστα η αίτηση νέας κάρτας προέρχεται από υποστηρικτή του WWF Ελλάς, τότε η Eurobank αποδίδει 8,8€ για κάθε νέα κάρτα. Επιπλέον, για κάθε αγορά με την WWF Eurobank Visa, το 0,07% της αξίας αποδίδεται στο WWF Ελλάς χωρίς καμία επιβάρυνση του κατόχου. Αποκτήστε και εσείς την WWF Eurobank Visa, συμβάλλοντας στην προστασία του περιβάλλοντος. Τηλεφωνήστε τώρα στο 210 9555555 ή συμπληρώστε την αίτηση online. Αν είστε υποστηρικτής του WWF Ελλάς μην ξεχάσετε να το αναφέρετε. |
Unilever Από το 2015 το WWF ξεκίνησε μια φιλόδοξη συνεργασία σε 11 χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης, με στόχο να ευαισθητοποιήσει τους καταναλωτές για τις παγκόσμιες οικολογικές και κοινωνικές επιπτώσεις της υπεραλίευσης και της υπεύθυνης κατανάλωσης ψαρικών. Οι κεντρικοί πυλώνες του προγράμματος εστιάζουν: στην ενημέρωση των καταναλωτών για τα οφέλη της υπεύθυνης κατανάλωσης ψαρικών για την κοινωνία, τη θάλασσα και τον άνθρωπο και την προώθηση λύσεων στον επιχειρηματικό κόσμο ώστε να διατίθενται βιώσιμα ψαρικά στις τοπικές αγορές. Για πρώτη φορά στην Ελλάδα, οι Έλληνες καταναλωτές έχουν τη δυνατότητα να έχουν τον δικό τους προσωπικό οδηγό. Το Fish Guide, διαθέσιμο ανά πάσα στιγμή από υπολογιστή ή κινητό, συμβουλεύει πλέον τον καθένα για τις βιώσιμες καταναλωτικές επιλογές ανάμεσα σε μία μεγάλη γκάμα ελληνικών και εισαγόμενων ψαρικών. Το πρόγραμμα στην Ελλάδα συγχρηματοδοτείται κατά 15% από τον όμιλο UNILEVER. |
Υπεύθυνη εταιρικών συνεργασιών: Σοφία Κουκουλάκη,
210 3314893, Αυτή η διεύθυνση Email προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.